Курс PR адресований тим, хто хоче працювати в сфері маркетингу / комунікацій, а також початківцям менеджерам по маркетингу / рекламі / PR в компаніях-виробниках товарів і послуг або рекламних / PR агентствах. Ви познайомитеся з основними поняттями маркетингу, реклами, PR на прикладах відомих всім брендів, а також зможете потренуватися в тому, як застосувати ці поняття в практиці вашого бізнесу.
Рівень попередньої підготовки слухачів:
Програма розрахована на навчання як досвідчених фахівців, так і «з нуля». Головна цільова аудиторія курсу: керівники відділу маркетингу, керівники підрозділів, менеджери вищої та середньої ланки, менеджери з реклами та PR.
Запис на курс:
- за телефонами: 063 361 3661, 098 207 7481;
- по пошті: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
- або заповнивши реєстраційну форму нижче.
Програма курсу:
- історія PR: розвиток і становлення в світі та Україні;
- закон та етика в курсі PR - Проблеми правового регулювання. Авторське та інтелектуальне право. Сучасні проблеми PR-діяльності;
- інформаційно-аналітична робота в PR: "інформаційні ресурси", "інформаційні потоки", "інформаційний простір". Проблема збереження і розвитку інформаційних ресурсів. Захист інформації. Державна, комерційна, банківська та професійна таємниця. Захист особистості, суспільства і держави від впливу шкідливої інформації. Концепція державної інформаційної політики країни;
- використання різних видів комунікації зі ЗМІ: сильні та слабкі сторони використання видів і засобів комунікації в PR-діяльності. Медіа-карта ЗМІ. Взаємний інтерес і співробітництво PR і ЗМІ;
- PR-планування компанії. Поняття стратегії та тактики, їх види і взаємозв'язок;
- контроль і оцінки ефективності PR-роботи. Методи вимірювань ефективності: моніторинг ЗМІ, опитування, анкетування, зростання публічності компанії, впізнаваність керівника і марки компанії;
- антикризовий менеджмент в курсі PR: поняття кризи. Принципи класифікації криз. Можливі види криз. Використання PR-засобів для виходу з кризи;
- переговори в курсі PR: підготовка, збір інформації, план ведення, плюси і мінуси обох сторін в переговорах Вибір виду переговорів: м'який, жорсткий;
- GR та лобізм: відносини і співробітництво з владою.
Формат навчання: ранкові / денні / вечірні заняття в групах. Програма складається з аудиторних занять, а також самостійної роботи. З "Освіта Z" навчатися просто. Ми працюємо щодня з 9.00 до 21.00 та пропонуємо найзручніший графік навчання. Вибирайте зручні дні тижня та години для відвідування занять, і ми підберемо для вас найоптимальніший варіант.
Кількість студентів у групі: 4-10 осіб.
Тривалість курсу: 30 занять, по 60 хв кожне.
Ціна курсу: 4500 грн.
Знижки:
- можливе відвідання пробного заняття;
- акція "Подарунок за друга": приведіть з собою товариша та 5% від вартості курсу повернеться до вас;
- передбачена розстрочка на оплату;
- акція "Постійний клієнт": знижка при оплаті 2 освітніх курсів від "Освіта Z" - 5%, при замовленні 3 курсів - 7%, 4 курсів - 10%;
- без переплат: діє єдиний тариф. Навіть при частковому заповненні групи, ви сплачуєте вартість, розраховану на групу з 10 осіб.
Місце проведення: м. Київ, вул. Харківське шосе, буд. 7, редакція газети "Громадянське суспільство в Україні". Вхід зі двору.
Найзручніші маршрути:
- від ст. м. Лівобережна 7 хв. на марш. 42/316 до ст. "бульвар Ярослава Гашека" (далі - 1 хв. пішки до 5-поверхового будинку на вул. Харківське шосе, 7);
- від ст. м. Дарниця 9 хв. на марш. 509 до ст. "бульвар Ярослава Гашека";
- від ст. м. Чернігівська 11-14 хв. на трамв. 33/22 до ст. "бульвар Ярослава Гашека" / 10 хв. на марш. 529 до ст. "бульвар Ярослава Гашека";
- від ст. м. Бориспільська 11 хв. на марш. 316/529 до ст. "бульвар Ярослава Гашека";
- від ст. м. Харківська 17 хв. на марш. 45/415/545 до ст. "бульвар Ярослава Гашека";
- від ст. м. "Позняки" 22 хв. на марш. 445 до ст. "бульвар Ярослава Гашека".
Наш офіс знаходиться в 10 хв ходьби від ЖК "Комфорт Таун" та "Мега-Сіті", в 5 хв - від ЖК "Родинний затишок" та "Флагман".
Результат:
Ставши студентом курсу, ви дізнаєтеся:
- як вибрати правильні канали просування товару;
- як грамотно написати бриф для агентства;
- як написати хороший прес-реліз і підготувати інтерв'ю;
- як запланувати і провести рекламний захід;
- як організувати кампанію просування в Інтернеті;
- чим цікава і складна робота менеджера з маркетингу / реклами / PR в компаніях і агентствах;
- бонус програми: мистецтво публічних виступів і взаємин з пресою - теорія та тренінг.
Проходження курсу "PR" від Освіта Z - можливість розпочати власну успішну кар'єру.